Levande drömmar?

Jag har under de senaste månaderna haft konstiga drömmar. Eller konstiga, och konstiga men jag har vaknat upp och minns en stor del av vad jag har drömt, flera timmar senare och har kvar känslan jag hade medan jag drömde. Det började i slutet av januari - jag har hunnit med en hel del i mina drömmar.
  • Flyttat hemifrån
  • Bott utomland - New York och någonstans i Spanien
  • Varit på semester utomlands, I Brooklyn, Kanarieöarna och Portugal
  • Har än så länga bara haft tre mardrömmar, dessa i samband med terrobrott.
Detta är bara en del av mina drömmar, har haft ett par till. Men dessa är dem vanligaste, eller ja jag gillar inte mardrömmar men det gör väl ingen? Men av det skälet så vill jag inte veta några detaljer om terrorbrott då det ger mig hemska mardrömmar. Då är dem andra drömmarna betydligt trevligare. Även om jag inte vet varför jag plötsligt minns minst en av nattens drömmar, från att tidigare kanske minnas någon här och där.